Nazimmm Ben 15temmuzda doğum yapicam allah nasip ederse bebeğim geçen hafta 2.300gr ’cıktı sizinkiler nekadar kızlar
Yumurcakk Nazimmm bende temmuz 17 de yapcam ama kg sunu bılmıyorm en son 30. Haftada ultrasonda baktık 1580 gr dı
Nura6 Nazimmm normalde benim de son regl tarihime göre 15 temmuz en son salı günü gittim 3.300 kg 50 cm 2 hafta önden gittiğini temmuz başında doğumu başlatacağını söyledi doktorum 🤦♀️
Seymatatogluozkin Nazimmm 35+6yız bizde tahmini doğum 28 temmuz normal doğum gözukuyor ama nst sancı cıktı muhtemelen o kadar beklemıyecek erkencı kuşum😳😍😍
Melikeadiguzell Seymatatogluozkin 35+6 ysanız nasil 28 temmuz tahmini doğum gözüküyor 😶Daha erken olması gerekmez mi 40.haftaya göre
Askumsal Seymatatogluozkin seninle hemen hemen aynıyız benimde 26 temmuz kız olduqu için erken bekliyom bakalmm 36 hafda tam
BegumIscanTunc Nazimmm 14 temmuzda doğum yapıcam bende 8 gün önce kontrole gittiğimde bebeğim 2443 Gr 45 cm di pazartesi tekrar kontrolüm var 36 hafta olmuş olucaz o zaman kilomuz ve boyumuz ne durumda ogrenicez
Melikeadiguzell Nazimmm Benimde tahmini o haftalarda olur gibi hissediyorum.15 temmuzda tam 38.haftamız siz çatı muayenesi oldunuz mu
esmerella_06 Nazimmm 38 haftalık 3.250 gram en son 15 Temmuz doğum için tarih verdi daha da erken gelebilir ama benim bebiş kanala inmemiş daha nstde sancı çıkmadı haftaya çatı muayenesi olcam
Etk Normal doğum tarihi 15 temmuz 36. Haftada 2800 kg 49cmdi 37+1 de çatı muayenesi oldum doktor kilosuna bakmadı kafa karışıklığı olmasın diye ama 1cm açıklık var her an olabilir şu an 37+2 yiz ☺️
Seymatatogluozkin Askumsal Valla anacım hiiçç kız erkek dıye erken geç bekleme arkadasım 38.haftasına gırdıgı gun doğurdu erkek dı o tamamen gelişimine veya sancılara baglı artık😅😅
_hira_ Nazimmm 12 Temmuz sezeryan tarihi . Şuan 36 haftalığım . 35 hafta başında 2.600 gram 47 cm di .