BurcuOgut Hamişleeer selaaam bebişimiz nasıl doğucak normal mi sezeryan mı ? Benim normal ama çok korkuyorum her gece kabus görüyorum Doğum sırasında öldüğümü görüyorum var mı böyle olan ?? Biraz fazla heyecanlı bi yapıya sahibim
Sedacengiz Selam canım benim de 8 gün var Doğum şekli sezeryan... Bende çok korkuyordum aynı dediğin şeyleri görüyordum sanırım hamilelikten Bunlar. Normal Doğumdan korkuyordum önceden beri kendi isteğim ile sezeryan istiyordum , fakat son haftalarda bebek ters pozisyondaymış. Zaten bu şekilde normal de olmazmış. Bilmiyorum artık demek böyle hayırlı hakkkımda
BurcuOgut Sedacengiz benim oğluşda 2 aydır normal Doğum pozisyonunda korkuyorum o yüzden sezeryan istiyorum memleket meselesi haline geldi Doğum araştırmadık doktor hastane bırakmadık en son suda Doğum olsun normal oldun dedik bakalım hayırlısı
Eminetekin BurcuOgut bende suda doğum düşünmüştüm ama bazı ülkekerde yasak gelmiş boğulmadan dolayı sancı sürecini suda geçirebiliriz ama doğum kısmını asla suda olmaz dedi doktorum 🤔 bence sende bi araştır
Cansum1 Pazartesi inş öğrenicezzz çatı yapıcak bir şekil gelecek normal sezeryan kaçış YÖK :) ben psikolojikten bitmiş durumdayım
BurcuOgut Cansum1 zor anam zor kadın olmak vallahi anne olunca anlarsın diyordu annemde doğru söylüyormuş kadıncağız daha olmadan anlamaya başladım 🙂 allah kurtarsın vallahi
BurcuOgut Eminetekin muhtemelen böyle olucak benimde sancı süreci suda gerçekleşecek Doğum esnasında normale dönecek açılma tamamlanana kadar suda olucam