Kızlar 12 haftalığım. idrar tahlilimde bakteri çok yüksek çıkmış. Referans aralığı 0 150 iken bende 606 çıkmış. En son ilk evlendiğim zamanlarda mantar enfeksiyonu yaşadığımda bu kadar yüksek çıkmıştı. Ama şu an akıntı dışında hiçbir belirtim yok ben normal tahlil vermek amacıyla gitmiştim şikayetim yoktu. Doktor sadece bol bol su içmemi istedi ama midem bulanıyor içemiyorum bu durumu yaşayan var mı başka doğal yollarla geçirme şansım var mı acaba