Kelebekmadam  Burda kesemin aşağıda olduğunu söylediler 8+4 gitmiştim normalde kesemin yerleşimi güzeldi büyüdükçe inmiş gibi yukarı çıkar mı acaba
Guldenur Kelebekmadam canım benimde öyleydi şimdi 28+6′dayız çok şükür kendini yoracak hiç bişey yapma mümkünse sadece lavabo ihtiyacın için kalk sonra yavaş yavaş çıkıyor ama kanama riskin yüksek o yüzden çok dikkat et bana doktorum öyle demişti. İnşallah sağlıkla alırsınız bebişinizi kucağınıza
Guldenur Kelebekmadam çok riskli bi durum olsa ilaç verirdi o yüzden sen canını sıkma birazcık tedbir ve moralini yüksek tut inşallah yavaş yavaş yukarı çıkar