DamlaNur29 Tazegebe1 çatısı dar olanlara normal doğum yapmıyorlar dı canım nasıl yaptın bebegin omzu falan takılabiliyor duyduğum bi kaç kişi vardı
Ftm_08_61 Tazegebe1 tez zamanda yazarsın inşallah bendede Çatı dar denildi ama normal Doğum istiyorum pzrtsi sezeryan dedi doktorum
Merveyzc1661 Tazegebe1 sağlıkla büyüt bebişini gözünüz aydın olsun darı tüm biz bekleyenlerin başına ❤️❤️😍🍀💫
Eylulunannesi-2 DamlaNur29 yapablyorlar cnm sadece daha zor gecyor muş digerlerne göre. Eskiden çatıya bile bakmadan herkes doguryordu. Benmde haftaya catı muayenem ama dar derse sanrm bende yapacak cesaret yok :)
Zeyneplena34 DamlaNur29 Benimde çatım dardı ve rahim tersti canım. Cok zor oldu ilk kızımı normal doğum ile kucagima aldim. Nasip olursa buda normal görünüyor ☺️