Merhabalar. Bir oğlum var ismi Ege. Şimdi ikiz erkeklere hamileyim. İsim konusunda karar veremiyoruz. Ben aslında Mert-Mete düşünüyorum ama eşim Mert ismini bir arkadaşının karakteri yüzünden istemiyor. Birde Efe ismini eledik aynı isimle yeğenimiz olduğu için 🙈 Önerilerinize ihtiyacımız var 🌸🌸