Tam gösterdi kesin demeden inanmayın derim ben. Çünkü gösterince kesin diyorlar, benim üçüncü gebeliğim ikinci oğluma hamileyim ilk oğlum 11 de şimdi ki 14 de kesin olarak gösterdi. Ama ilk doğumunda kızım doğana kadar asla göstermedi, kemik yapısı erkek gibi dedi tüm doktorlar ve 4kg 53cm bir kız oldu :) (iyi ki) kesin olarak erkek ya da kız demelerini bekleyin dedim