Aysegulyksl dün ikinci sezaryenimi oldum, genel anestezi istedim ilk doğumumda genel anestezi ile olmuştu, ilk bi iki saat sadece ameliyat yerinde yanma oldu sonra geçti, 5 saat sonra ayağa kalkıp dolaşabiliyodum, bugün ikinci günüm gayet rahatım, bebeğimi kendim yerinden alıp emzirip yerine koyabiliyorum, yardım almadan kalkıp oturabiliyorum vs. Hiç korkulcak bişey yok içiniz rahat olsun