Feminenia merhaba benim tüplerim açıktı Cr rahmim kalp şeklinde.fakat 6 cm kistim olduğu için laporaskopi ile ameliyat oldum ve kistim alındı.ameliyat 2 saat sürdü.1 gün sonra taburcu oldum.Hiç korkulacak Bişi yok.Rahmin kalp şeklinde olması ise hamileliğe engel değil sadece bebek aşağıya tutunabilir bu nedenle düşük riski oluyor, ben şuan hamileyim çok şükür inşallah sorunsuz sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏻 Hiç korkma doktoruna güven