Selam arkadaslar iyisiniz insallah?
Ya kizlar bi sorum olcaktida..
Ben pazartesi günü tatile geldim (düzceden antalyaya otobüsle) ve pazartesi ayrintili ultrasyonum vardi hersey cok sükür yollundaydi.. Geldigim gün hareket ediyordu ama ondan sonra bidaha etmedi.. Baya yürüdüm bu günler ve arabada yollar bozukken dang dang diye vuruyor tabiki.. Sizce normal mi? :((