Yasinimm Kızlar doğum sancısı çıktı nst de fakat açılma yok dua edin ne olur açılma olsun sağ salim bebeğime kavuşayim 11 çeyrekte tekrar nst var ne olur dua edin 💙🐣🧿🤲37+6
Kaderimm Yasinimm günümüz aynı cnm bende gidicem bı acile belimde geçmeyen bı ağrı var umarım sağ sağlım alırsın bebeğini kucağına 🤲🥰
Gull_94 Yasinimm sag salım kavusursunuz ınsallah bebegınıze🙏🏻🌸allah yardımcınız olsun bı solukta kavusun ınsallah