Kızlar bi sorum olacak 6 haftalık gebeyim 1haftadir gebe oldugumu öğrendim doktorum bebeğin keseye girdiğini söyledi kalp atışını dinlemek için de 2 hafta sonra gel dedi ama içimde surekli vesveseler olusuyor ya bebegimin kalbi atmıyorsa ya bisey olursa diye ne yapmam gerekiyor bu durumu yaşayan varmi😞