QOH Melikemreclk bazen ağlıyorum da 😅 normalde bana duygusuz derler,eşim bile duygusuzsun der gebelikten beri saçma sapan şeylere ağlıyorum 😅😅😅
minnakanneeee Melikemreclk hiç sorma babam bana kızım deyince ağlıyorum şimdi ise hormanlardan olsa gerek dün gece eşimden su istedim mutfağa gitti kendi içip bana getirmeyi unutmuştu oturdum agladm
Melikemreclk QOH ben normalde de çok sulu gözüm ama bu aşırı oldu bakiom millet dışarda gezio ona bile agliom,🤗😆😆😆