Atesbeyinannesi Güzel anneler pazartesi planlı sezaryenım vardı doktor dün kontrolde sen cumartesi gel anestezi doktorlarını ikna edebilirsem cumartesi alacağım seni dedi şimdi şansımı denemeye gidiyorum dua edin bana oğlumla sağlıcakla kavuşalım 🥰🥰❤️❤️
Symazturk Atesbeyinannesi tam posta yeni girmiştim yorumunuzu gördüm. ayy çok sevindim sağlıkla büyütün bebişinizi 😍😍
Deletedmom23234 Atesbeyinannesi 🥺🥺 böyle doğurdum diyenleri görünce çok duygulanıyorum ya😍 iyi misiniiiz 😍
Atesbeyinannesi Symazturk amin inşallah darısı herkese olsun 🥰🥰 çok güzel bir şeymiş 🙈😂😂 biraz toparlayayım hemen doğum hikayemi paylaşacağım çok güzeldi sezaryenım
Atesbeyinannesi Deletedmom23234 çok iyiyim çok şükür çok sağ olun oğlumu izleyip ağlıyorum ben de 🥺🥺🥰🥰
[silindi] Atesbeyinannesi birisi beni korkuttu abla sezeryandan sonra gelip gidip karnına bastırıyorlar canından can gidiyor etini kesiyolar gibi falan diye korkuyorum aslında :(
Atesbeyinannesi [silindi] evet gelip gidip karnına bastırıyorlar evet acıyor ama asla canından can gidiyor gibi değil canım 15 20 saniye sürüyor canın acıyor ama ölüm gibi bir şey değil katlanılacak bir şey canım korkma 🥰🥰
[silindi] Atesbeyinannesi yani anladığım kadarıyla şiddetli adet sancısı geliyor gibi oluyor baskı uyguladıklarında doğrumudur :/