Gokcen35 yerleşirken böyle ağrılar olabiliyor rahat olmaya çalış strese gerek yok Rabbim yoluna koymuştur inşallah bebeğin seninledir herşey güzel olacak, güzel şeyler düşün. Bak ben aylarca erken doğum yapacağım dedim dedim ve erken doğum yaptım bir şeyi 40 kere söylersen olurmuş bunu gördüm.