Benim durumumda da kan testi ve ense kalınlığı normaldir. Fakat çocuk burnunu göstermiyordu ve doktor da galiba burun kemiği yok dedi. Günler çok zor geçti ben de Nifty testi yaptırdım. Seni çok iyi anlıyorum, gerginliğini anlıyorum inşallah senin bebeğinin de sağlıklı olduğu haberi gelir. Allah kimseye dert verip derman aratmasın.