Kizlar 38+5im ,
carsamba gunu sezeryan dogum yapacagim. ayaklarim 32. Haftadan beri sisiyor davul oluyor resmen ve sabah kalkinca ustlerine basamiyorum basınca zonkluyor oyle agriyor. Dogumdan sonra ilk ayaklaninca daha mi kotu olacak ayaklarim ya yuruyemezsem? Yasayan var mi 😭