Aminee32 17+2 yim geçen hafta arada pıt pıt sanki hissediyor gibiydim am bu Hafta hissedemiyorum kanama agri filanda yok acaba normal mi?
Ayse32 Aminee32 normal canım hareketlerin düzene girmesi ve hergün hissetmek 20. Haftaları buluyormuş bende 16-17 de haftada bir falan ancak hissettim cok belirgin olmadığı için emin de olamıyoruz bebek mi bağırsak hareketi mi gaz mı diye kanaman agrın olmadıkça korkma demişti doktorum 🌸
Cagla92 Aminee32 merhaba ilk gebeliğin mi? Doktor bana ilk gebelikte geç hissedilir erken hissettiğiniz şeyde sizin damarını veya organlarını olabilir demişti. Ben 21+5 te hissetmeye başladım. Onda bile her gün çok odaklanmadığım sürece hissetmedim. Ama için rahat edecekse Bi doktora görün ☺️
Ozgeyagiz Aminee32 bende senin gibiydim o haftalarımda bi oynardı sonra tık yok takıyordum kafama çok öyle zaman olduki 3 4 gün hiseetmediğim oldu Hiç kafana takma 20 veya 22.ci haftadan sonra durmuyorlar :) 31+4 oldum Allahın izni ile hatta yazarken bile içerde pat pat vuruyor takma kafana sakın :)
HipnozX Ben meyve yiyince kesnlkle harekete geçiyor vura vura bir hal oluyor. 21+6 oldm. Uyuyorlarmış ya ama genelde normaldir. Tatlı ya da meyve yiyin hareketlenir☺️
Asel4220 Doktora hareketleri hissettikten sonra bazen hissetmediğimi hissetmedigimde ne zaman kaygılanmam gerektiğini sordum 18 haftaydı sanırım oda dedi ki 20 den sınra sabah öğlen akşam Yatmadan önce hareket bekleriz Daha erken dedi