Merhaba kızlar 👭 Bugün size doğum hikayemle geldim. Çarşamba sabahı uyandığımda nişanım gelmişti ve gün boyu gelmeye devam etti dr aradım nişanım geldi diye daha sonra kalkıp hastaneye gittik dr beni nst ve altan muayeneye yönlendirdi 1 cmlik açıklığım vardı ve hafiften sancılarım başlamıştı nst de düzenli sancılarım da vardı sonra tekrar eve geldik artık bnm sancılarım daha da şiddetlenmişti tekrar hastaneye gittiğimde beni muayene eden ebe ısrarla şu soruyu sordu bana normal doğum mu düşünüyorsun bn evet deyincd bana kuzum bana kalırsa sezeryan ol senin vajinan çok dar zorlanırsın sonunda sezeryana alırlar dedi. Daga sonra doktorumu aradı dr da aynı şeyi söyledi ve bn kabul etmedim biraz daha diretmek istedim ve eve geldim baktım idrarım geliyomuş gibi sık sık lavaboya çıktım meğer ki suyum sızıyomuş ne olur ne olmaz diye geceden bir şey yemedim suyum sızıyo acil sezeryan olabilir diye düşündüm sabah uyanır uyanmaz hastaneye gittik doktorum altan muayene etti hala 1 cm açıklığın var dedi bide ultrasondan su kontrolunu yaptı suyun bitmiş dedi ve yatmışım yapıldı altan muayene kanamama yol açtı ve o kanamayla birlikte şiddetli sancılarım oldu 5 dk da bi 3 dk bir bu şekilde sancıları 4 saat çektim açıklığıma bakıldı 4 cm olunmuş dedi daha sonra dr gelip baktı ve bakar bakmaz kalan suyum da patladı artık böyle olmaz derya sezeryana alıyoruz seni dedi beni bi ağlama tutu anlatamam beni hazırlayıp aşağıya ameliyathaneye götürdüler orda güler yüzlü bi anestezi ekibi vardı çok güzel motive ettiler beni Beşiktaş marşıyla çıkardılar oğlumu tabi bunu bn istedim eşimi mutlu etmek istedim tabi yarım narkozla o heyecanı pek yaşayamadım bugün 3 gündür evladım dünyada en güzel şükür sebebi çok şükür kendimde toparlandım biraz. Kusura bakmayın hakkınızı helal edin uzun oldu biraz