Vaveylaa merhaba 🤗 herşeyden önce bol su icilecek ki siz zaten içiyorsunuz yazmışsınız. İkinci olarak tuzu tamamen çıkarın gebelik döneminde bende azaltmistim baya bı kesmeyince bir fayda etmedi azaltmakta çözüm değil bu arada tuzu kestim şişlik gider diye düşünmeyin çünkü haftaniz ilerledi ve bütün ağırlık ayağa indiği için şişlik gitmiyor ama ağrı hissetmezseniz şişlik dediğimiz şey aslında ödem onu da gebeyken geçirmek mümkün değil doğumdan sonra inecek 😌 ayağınız mutlaka yüksekte dursun uzanırken altına yastık desteği alın çünkü o şişlikler kan akışını yavaşlatıyor ağrılar da o yüzden oluyor doktoeunuza da sorabilirsiniz aynısını söyleyecek aynı sikayetler bende daha fazla en önemlisi buz takviyesi diz kapaginizdan aşağı doğru ve ayaklara doğru buz uygulamasi yapılmalı dedi doktorum ve aşırı faydasını gördüm çivi gibi oluyorum 🤣 size de geçmiş olsun 🥰🌺