sabirsizannecik Kızlar günaydın size sezeryan sonrasi neler verildi kan sulandırıcı iğne verildi mi ?
MerveKaya38 sabirsizannecik benim kan pıhtılaşmam olduğu için 1 buçuk yıldır kullanıyorum Dr doğumdan sonrada 40.60 gün arası kullanacksin demisti canm
sabirsizannecik Asyaerciyes demkki normalmis bende verince acaba pıhtılaşma sorunum mu var diye düşünmüştüm teşekkür ederim cevabınız için ,🌼
Asyaerciyes sabirsizannecik ben kiloluydum 85 kg sanırım ondanmış bi kaç arkadaşım vardı zayıf onlara sordum vermemiş onlara
MihricanA sabirsizannecik Rica ederim canım. Ben o igneyi bitene kadar kullandim birde onu söyleyeyim doktor öyle dedi
Zumrut1996 sabirsizannecik ilk. Sezeeyanimda iyne verdi 5 defa yapdim ilacda verdi şimdi 2 hafta snr yine sezeryn var bakalım vericekmi ilac
sabirsizannecik Asyaerciyes aaa ondan mı bende 90 kiloydum ablamda sezeryan olmuştu ama ona vermemişti fazla kilo alan bı arkdsma da vermiş doktor belkide ondan vermiştir teşekkür ederim canım