[silindi] Bugün Dalinin bebe yağını aldım, vücuduma sürdüm ama 10 dk sonra karnım hemen emdi. Bacaklarım göğüslerim karnıma göre daha nemli kaldı. Kuru bir tenim var zaten ama bu kadar çabuk emmesi normal mi 🙄 kullandığım yağdan dolayı mı sizce?