Kızlar ben ebebekten aldım ama o u şeklinde olanı değil çünkü yastık yüksekliği istediğin gibi olucak mı bilemiyosun boyunda uzun olduğu için bacak arama gelmiyodu bende ebebeğin diğer modelini aldım gri olan sadece bel ve göbek destekli bacağımın arasınada yastık alıyorum küçük çokk rahat onsuz yatamıyorum hemde bu sıcaklarda terletmiyo diğeri gibi değil bu daha kullanışlı