Brso0 kimyasal gebelikte vucudumuz bir nevi kendini hamilelige hazirliyormus aslinda . Bebek kimyasalda rahme hic girmiyor. Sperm rahmin kenarina tutunuyor. Ama kanda hamilelik gibi yukselis yasaniyor ve tum hormalar buna kanip hamileymisiz gibi davraniyor. Nasilki dogumdan sonra korunmaliyiz rahim acik hamilelik bekliyorsa kimyasaldada genelde oyle oluyor. Subatta 1 eylulde 2. Kimyasali yasadim ve ekimde hamileydim. Beyninizi dusuncelerinizi akisa birakip kendinizi salmaniz yeterli diye dusunuyorum tabi doktor be der bilemem mutlaka sorun