Melekd dediginiz seyler ödemden de olur, tiroid hormonlarınızın degisimindende olur, sıcaktan da olabilir. Hangi saatlerde olduğunu takip edin gece saatleriyse genelde ödemden oluyodur. Hep oluyorsa hormonal biseydir. Gündüzse sıcaktandandır. Veya biseyi fazla yediğinizde vücudunuz tepki veriyor da olabilir. Son zamanlarda abarttıginiz bir yiyecek varsa onu azaltip bir takip edebilirsiniz. Tabi doğrusunu doktorunuz bilir. Cok gecmis olsun 😊