Edasssm Hastane çıkışı aldım isim takım baskılı ürün baskısı kötü geldi soluk cansızdı satıcıya görsel atmama rağmen kabullenmedi beni engelledi alışveriş yapmayın kesinlikle bu sayfadan
bagdat metehaninannesiii satıcı ürünü 15 günde gönderip bide tersledi ürünle ilgili şikayetlere cevap vermedi bile kumaşı ve baskısı iyi değil sadece foto çekimi için kullanılabilir fotolarda kötü görünmüyor https://resimyukle.io/r/eqRLQrr7LW
Rabia83 Edasssm yaaa ben de sipariş verdim iptal ederler mi tuh ya çok üzüldüm. Çok iyi görünüyordu hatta
Edasssm Bide üstüne beddua eder gibi konustu benimle sonrada engelledi sanki hamile halimle yalan söylicem kesinlikle almayın
elifetrn Canım bende bebeqondan yaptırdım çok kaliteliydi baskısı kumaşı çok güzeldi bayıldım yani üstelik yıkadım vs hiç bir şey olmadı hatta ablamada hediye yaptırdım onunki de çok güzeldi, foto atayım bi
Edasssm Demekki kaliteyi düşürdüler satıcı beni engelledi ürünün arkasında durmadı yorum yapmak hakkım yorumlarımı sildi tehdit ediyor şuandada beni
Edasssm Adilekorkmaz avukata verecekmiş bilmem ne beni korkutmaya çalışıyor yorumları sildi engelledi beni
CeydaDuman Aynı durumu bende yaşadım 12 li set aldım almadan önce yorumlara baktım çok iyiyidi 16 gün sonra kargo geldi görselle alakası yok kumaşı güzel ama baskısı sanki yıkanmış da solmuş gibiydi hiç içime sinmedi adamlar parasını peşin aldığı için hiç yazıp yormadim kendimi yapacak birsey yok
Adilekorkmaz Edasssm altta kalmayin sizi korkutmaya calisiyor sizde onu avukata verin tuketici mahkemesine gidicehini soyleyin
Kbrkya Bende buradaki bi arkadasın tavsiyesi üzerine ordan yaptırdım uygun kumaşları güzel kaliteli bence sadece baskıları çok iyi değil onun dısında yıkadım ütüledim kumaşında bi bozulma olmadı