Zehrabyndr Kizlarr Tetenoz aşısı oldum su an agliyorum kolumm fecii sekilde agryorr ne yapcam gecmesi icin
Sultis123 Zehrabyndr tatlimm valla ne yapsan zınk diye gecmiyo ama buz uygulayabilirsin ve birazda dairesel hareketlerle masaj en azindan hafifler benim ilkinde 10 gun agrimisti ama ikincide hic acimadi
Dilara0638 Zehrabyndr bende perşembe günü yaptırdım akşam ağrımaya başlayınca buz koydum sürekli gece üzerine yatamadım bugün ve dünü ağrılı geçirdim inşallah hafifler artık buz koy uzun süre kalsın biraz uyuşunca ağrısı hafifliyor
akgunbirsen Zehrabyndr benim hiç ağrı olmadı. Hatta gitmeden önce sol kolumda öyle bir ağrı vardı ki aşıdan sonra ağrı falan kalmadı olalım 1 hafta oluyor ne bir şişme, ne bir ağrı… acaba neden herkeste farklı etki aynı aşı bunu merak ediyorum..
Zehrabyndr Sultis123 ikinciyi kesinlikle yaptrmayi dűşünmuyorumm dayanamiyorumm nerdeyse acile gidicem o derece
Zehrabyndr Aysegul354 cok ama dayanilcak gibi degilll aceba bendemi boyle oldu anlamadmki kızımda yaptmm hic sknti olmamstii bunuda oyle bekliyordumm
Zehrabyndr akgunbirsen bilemiyorum ya ben kızımda oldum dediginiz gibi ne agrı ne sislik hic birsey yasamadm bunda ise hala cekiyorum anlamadm bende 2. Dozu cok onemli aceba olmayi dűşünmuyorumm cünku
Seferyehatun Zehrabyndr bende senin gibi çok ağrı çekince ikinci dozu olmadım, bir şeyde olmadı, sanki ahirdami doguruyoruz hastane ortamı hijyen gayet bence 🙄 o ağrıyı unutamıyorum, şimdikinde hiç yaptrmayacagim🤨
Zehrabyndr Seferyehatun aayy valla bende oyle düşünuyorum sanki babaanneler anneanneler hep yaptrmsmi
Seda_nrr Zehrabyndr alerjiniz felan yok dimi ? Ben yaptırdım hiç yaptırdığımı bile bilmeden geçti ama buz tutmak hareket ettirmek iyi geliyormuş
Zehrabyndr Seda_nrr aayyy bilmiyorum ama cok fenaydm elim kolum titriyordu atesim ckti tırnak ucuna kadar agridan öldüm resmenn