Ozlem16 Kizlar bugn grip icin doktora gittim kbb bölümüne bisey veremm dedi kendi kadin dgm doktoruma gittim hemen nst istedi aaa sancım cikmıs sonuca bakti sancin var muayene etti alttan eliyle acilman baslamis dedi grip icin ilaclar antibiyotik verdi 3 gune kdr normal dogum baslar dedi eve geldim sonunda birseyler degisiyor hadi insalla normal dogurururm
Aslihan26 Ozlem16 peki hiç sancıyı açılmayı hissetmiyormuydunuz. Açılma başladı demiş ya doktor farklı bişey hissediyomuydunuz o zamana kadar açılmaya dair bir belirti falan
Bhrygz Aliasafinannesi ben bugün oldum kendinizi hiç kasmayın inanın tüm samimiyetimle söylüyorum zerre acı hissetmedim.Alttan ultroson muanesi gbi düşünün kafanızda büyutmezseniz inanın hiç zor değil
Bhrygz Bizimde bugün 38.haftada çatı muanemiz oldu.Çatım çok uygunmuş fakat hiç açılmam yok:( daha ne kadar bekleyeceğiz bakalım
Ozlem16 Bhrygz benim bugn alttan muayenm oldu canm galiba cok kastim cok acıdi dyanamadm bunlara alisman lazm normal dogum yapacagiz dedi doktorum ama eliyle taaa ileri itince acıyor ya
Ozlem16 Aslihan26 tabiki dün cok baski vardi sanki cikack gibiydi ama abartilack kdr agrim olmadi 2 kere 1 saat arayla nst ye girdm sancm cikti
Aslihan26 Ozlem16 anladım. Işte bende hiç bişey yok ya umutlanıyorum belki bişey hissetmeyip açıklığı çıkan var mıdır diye soruyorum 🙂
Bhrygz Ozlem16 canım aslında kendini kasmayınca gerçekten acı hissetmiyorsun rahat olmak lazım.Çünkü sen kendini kastığın zaman çatal kemikerinde kasılıp daralıyor hali ile acı hissediyorsun o durumda