Ozge890 Bebeğimin gözü aşırı capaklaniyo kapanıyor açılmıyor ve gözü sis kızarmış daha 5 günlük nasıl gecer İnternete anne sütüyle silin yazmışlar onla temizledim pamukla hata mı ettim geçmezse doktora gidecem😔😔
BurcuArslan Ozge890 benim ilk bebeğim öyle oldu sezeryan sonrası üşümüş dedi doktor tobraset vermişti hemen geçirdi o damla benim bebeğim 3 günlüktü
Sedakbyk Ozge890 oncelikle goz doktoruna goturun,,benim oglumun gozu cok capaklaniyordu bebeklerin goz kanallari kapali dogarmis sonra acilir dedi doktor,cay yada herhangi bisey vermedi sadece goz kenarina hafifce bastirin dedi kanallar oyle aciliyormus.
Beyzan Ozge890 bana da doktor kendi sütün ile sil demişti yaptım işe yaradı. Arkadaş da yazmış yukarda göz kanalları kapalı doğuyorlar zamanla açılıyor. Hatta göz yaşı üretimi de hemen olmuyor bebeklerde. Zamanla geçer. Tabi sizinkinin şiddeti nasıl bilmiyorum ama çocuk doktorunuza danışın bir..ama anane sütüyle silmekten zarar gelmez
Burcuseyy Ozge890 ya çayı herşeye öneriyorlar ilaç gibi değil ama şimdi vebalini de alamam bence çocuk doktorunu arayıp bı çayla pansumanin zararı olur mu diye sorun zaten minicik damlatiliyor
Fatmanureser Bence çay felan damlatma doktora git belki enfeksiyon felan vardır daha 5 günlük cahilce bence eski zamandan yaşamıyoruz kardeşim