Ya arkadaşlar kafama takılan bir şey var. İki haftadır sürekli olarak kalp atışı gibi karnım atıyor pıt pıt. Yani bu kadar hafif tekme olmaz diye düşünüyorum. Ve dışardan bakınca da belli oluyor. Kalp atışı gibi ritmik beş dakika bile sürdüğü oluyor. Bunun sebebi nedir bilen var mı? Bu arada 32+3 haftaligiz 🐣