Sweet-02 Mrb anneler zorunlu sezeryan Doğum yapacağım.iki doğumum spinal sezeryan oldu ama çok fazla bel ağrısı yaşadım.genel mi spinal mi önerirsiniz?deneyimli annelerden bekliyorum 🥰
ikincibebekgeliyor Sweet-02 ben bir kere oldum deneyimli sayılır mıyım bilmem 😂 spinal oldum çok da rahat ettim bu doğumum da öyle olsun istiyorum 🥰
Heyecanlianneee Sweet-02 geneli hiç bir doktor tavsiye etmiyo. Ben epidural oldum iyikide olmuşum. Bi daha olsa bidaha epidural olurum. Genel sezaryan beyin hücrelerini öldürüyomuş öyle demişti doktorum.
Eski9 Sweet-02 cnm asıl senin bize akıl vermen lazım 😁😁 2 doğum olmuş. Benim ilki geneldi bunu belden istiyorum zordu ilki
gulin-35 Sweet-02 genel anestezıyı ekstra bı durum yoksa doktorlarda yapmıyor tavsıye de edılmıyor cunku bebege gecıyor oda etkılenıyor
Bett_blog Heyecanlianneee spinalle epiduralin farkı ne peki biliyor musunuz ben bilmediğim için doruyorum🤷🏻♀️
cemreninannesi67 Sweet-02 asla genel önermem ilkim genel anestezi oldum ikinci mi belden oldum genelde direk uyanır uyanmaz ağrılarını çok fazla hissediyorsun