Hamile arkadaşlarım bilmiyorum aranızda yaşayan var mı ama merak ettim basimi yastığa engebesiz yani herhangi bir yukseklik koymadan yattığımda sanki vücudumdaki tüm kan basimda toplanıyor organlarım yukari çıktığı için mi genel kan basincinin arttığını biliyorum ondan mi anlam veremiyorum