Seyda123krhsn Bayanlar özür diliyerek soruyorum kişisel temizliğinizi nasıl yapıyosunuz ben çok zorlanıyorum kimseye gitmiyorum yardım almıyorum öyle birisi hiç olmadım yapmadım kendi başıma bişeyler yapmaya çalışıyorum ama bi ben miyim bu kadar kötü durumda🤦♀️
Bett_blog Seyda123krhsn ah kuzum 32+4 olduk afedersin taharetlenşrken bile zorluyor artık üzme kendini hepimiz sıkıntılar yaşıyoruz bende hiç ağdaya va kimseye hitmedim hep kendim alıyorum bir ay önce yapabiliyordum bakalım şu son ayda nasıl olucak🤷🏻♀️
BusraUras Seyda123krhsn bende 32 haftaya kadar kendim ağda yaptım ama 36.haftadamda denedim yapamadım karnım çok büyüdüğü için çok zorlandım. Mecbur kuaföre gittim. Herkes aynı durumda üzmeyin kendinizi.
anneysenn Seyda123krhsn valla 32+0 oldum zaten göbeğimden hiç biyerimi göremiyorum , mecbur ağdaysa gidiyorum canım çok acıyor ama büyük rahatlık başka türlü alınmıyor jilet 3 güne çıkıyor baş edilmez ağdaya git derim
anneysenn Seyda123krhsn bende 3 ay oldu gideli ilk gittiğimde ayaklarım geri geri gidiyordu ama mecbur başladım İnan bu sıcaklarda başka türlü baş edilmez azıcık dişini sıkıp git derim çok çok zor Allah yardımcımız olsun
Kelebek14 Hep kendim ağda yaptım bu haftaya kadar 31im eğer ilerde zorlanırsam hamam tozuyla alıcam tuy dokucuden daha geç cıkartıyor
Seyda123krhsn anneysenn evde tek başıma ağda yapmaya çalıştım olmadı yapamadım o yüzden kuaföre de gitmek istemiyorum keşke ilk zamanlar hep ağda kullansaydım
anneysenn Zaten aşırı sıcak var benimle aynı problemi yaşayan var mı ? Oraya dön buraya dön kesinlikle uyutmuyor çok zor …
Seyda123krhsn anneysenn şu saatte herkes yorum yapıyorsa herkesin bence uyku problemi vardır benim kasılmalırımdan dolayı bilerek uyumuyorum eşim fırında çalışıyor tek kalıyorum ne olur ben olmaz diye uyumamaya çalışıyorum
anneysenn Seyda123krhsn bende sağa sola yatmaktan artık ellerim kollarım da ağrılar oluştu ödem var zaten sırt üstü de nefes alamıyorum nasıl uyunur bilmiyorum çok zor ya Allah yardımcımız olsun ….
anneysenn Seyda123krhsn bende ilk zamanlarda ağda kullanmadım nasılsa kolay geliyordu sonra son zamanlar yaklaşınca bi cesaret hadi dedim ve gittim baktım olucak gibi değil ve havalar çok sıcak baş edilmiyor sonrası çok güzel rahatlık bir saat falan diş sıkmak gerekiyor işte