Flz bende 27+3üm benim tahat geçti şükür bi sıkıntım olmado bi belim tıtuldu bi kere duşs kabini temizledim diye 🙈 ters hareket yapıp zorlamadıkça belimde fazla ağrımıyo. Kramplar benide uykumdan uyandırıyo en iyisi onan hiç bacağı kığırdatmadan geçmesini beklemek yoksa kramp geçse de ağrıaı tüm gün kalıyo, magnezyuma başladım umarım işe yarar 😊