Seymaikizlerinannesii 33 haftalık ikizlere hamileyim şuan karnımın sağ tarafında ve kasıklarımda hastalanmışım gibi ağrı var bacaklarıma vuruyor 15 dk oldu geçmedi doğum sancısı mı? Ne yapmalıyım gebelik şekerim var ve idrarımda enfeksiyon çıkmıştı
Pembe_duslerr Seymaikizlerinannesii canım öncelikle geçmiş olsun.Doğum sancısı çeken ve normal dogum yapan bir insan olarak anlatayım adet sancısına cok benziyor evet ama belden başladı benim agrım belden kasıklarıma dogru git gide artan bir agrıydı.belki kişiden kişiye değişebilir ama bu durumu yaşayınca direk anlayabiliyorsun sık sık giriyor mu agrı nasıl oluyor
gmzns Enfeksiyondan kasık ağrısı yaşıyo olabilirsin yada bebekler büyüdüğü içinde olabilir evin içinde yürüyün ılık duş alın hala geçmezse acile gidin
Pembe_duslerr Seymaikizlerinannesii dogum sancısıda olabilir canım iyice artarsa bir gidin acile istersen belli olmaz yani illa su nişan gelecek değil bazı insanlarda gelmeyebiliyot