Esinn97 Guneyinannesi1 başkalarını hiç takmayın. Almamanız çok normal. Bazı anneler fazla kilo almiyo ama bebeği olması gereken kiloda oluyo. Kiiiii zaten çok erken. Ben 6.ayima kadar 4 kilo falan almıştım. Şuan 7.ayimizin içindeyiz toplam 11 kilo aldım.
Yrnokty53 Guneyinannesi1 ben doguma kadar 4 kilo aldım başkada almadım öyle birsey yok erken dogurmama rahmen masallah oglumun kilosu iyidi
lentil Guneyinannesi1 hiç aşermedim ama kıtlıktan çıkmş gibi yiyordum o ara 😂 doktorum kilo konusunda birazcık takıntılı. Doğuma en fazla 69 la gireceksin dedi bakalm sonuç kaç olacak 🤷🏻🤷🏻
Seyda123krhsn Guneyinannesi1 ilk aylar bana da çok çevrem baskı yapmıştı senin karnın neden çıkmadı hala çocuk senin nerende gibisinden . Hamile bi kadına söylenmemesi gereken şeylerden bi tanesi çünkü anne olarak çocuğunun gelişmediğini düşündüm ister istemez. Doktoruma danıştım bu konuyu hiç kilo alamadım diye, kilo vermediğin sürece korkma eğer kilo verirsen de gel serum bağlarız dedi . Gerçekten ilk aylarda anneden göbek beklemek çok yanlış iç karnınız geniş olabilir alınmıyor değil aldım 7 buçuk aylık hamileyim 12 kilo aldım kafanıza takıp moralinizi bozmayın
Kubrasszr Guneyinannesi1 ilk 6 ay hiç kilo almadım, hatta 4 kilo verdim, son 3 ayda kilo aldim sadece, doğuma 12 gün kaldı, oğlum 3200 gram, yani hiiç takılmayın böyle şeylere :)
Symazturk Guneyinannesi1 çok normal bende almamıştım o haftalarda şimdi 31. Haftadayız 6 kg aldım bebeğin gelişimi de iyi . Hatta Dr kilo almadım diye almaya çalışmayın aynen beslenmenize devam edin bebek iyi durumda demişti 1 hafta önde gidiyor oğluşum🌸🐣
poyrazinannesi3547 Bende 12 haftalık hamileyim almadım veriyorum koku hassasiyeti kusma yüzünden ama zaten ilk dönemlerde boşa almamak lazım diyolar daha sonra alınıyor 20den sonra diye biliyorum hem hiç kilo almayp sağlıklı bebekler doğuranlar var o yüzden hiç sklmayın