Hbskrs Herkese iyi geceler, doğuma eşin girmesine ne gözle bakıyosunuz sizce girmesi mi daha iyi girmemesi mi? Bebek ve kendi açımızdan düşünürsek ben girmesini çok istiyorum eşimin ama çoğu hastane müsade etmiyor🙁
Rabia112 Hbskrs hastanem müsade etse isterdim her ikisi içinde. Çünkü onca acıya nasıl katlandım bilsin ve beni üzmesin 😄
Sehera1 Hbskrs hastanem sadece normal doğumda izin veriyor. ben de eşime teklif ettim ama o dayanamayacağını söyledi, ablasının ameliyatından sonra çok etkilenmişti sende daha kötü olurum diyor istemedi ben de ısrar etmiyorum
CgladaP Hbskrs ilk kızım da normal doğumdu eşim yanımdaydı ikincisinde de yanımda olsun istiyorum 🙏🏻doktorunuz izin verse eşiniz giremiyor mu
oyku27 Hbskrs bna da kızımda müsaade etmediler halbuki kadın dogumcu girebilirsin demişti 2.hamileliğim yine isteyecem bakalım ne olacak
Hbskrs Rabia112 bundan ziyade babası olarak onunda o anı yaşamasını ve bebeğimle temas kurmasını istiyorum ama işte bakalım 😊
Hbskrs Sehera1 istemiyorsa yapacak bişey yok benim eşimde çok istiyor ama doktorum izin vermiyor sırf bı yüzden doktorumu değiştirmek istiyorum
Kuzeyegemoms Devlet hastaneleri kesinlikle almıyor ama özellerde alan yerler var. Ben kesinlikle eşimin de girmesini istiyorum hem o ana şahitlik edecek hem de o yanımda olmazsa yapamam gibi geliyor en büyük desteğim o korkarım herhalde 🙈
Hbskrs Kuzeyegemoms valla ben özele gidiyorum izin vermiyorlar kontrollere bile almadılar hiç.. tanıdıklarımdan da başka özel hastanelere gidenler var onlarda öyleymiş😒
Suleasyaa Devlet hastanesi almıyor ama benim gittiğim hastane alıyormuş ama asla istemem sanırım. Ne bilim bende kan kokusunu falan sevmem eşimin midesi bulanır benden uzaklaşır yada ne bilim.bebegi ilk kanlı kanlı görürse biraz kabullenmekte zorlanır opmez falan diye korkuyorum. Çünkü onlar bizim gibi değil bebek doğduktan sonra babalık hissi oluşuyor kabullenme sürecini etkilemesini istemiyorum. Ama yanında isteyene de saygım sonsuz
Hbskrs Suleasyaa aslında babası olarak bebekle onunda hemen tensel temasa geçmesi bebek açısından çok iyi olurdu bence 😊 tercih meselesi tabi ki
Minigimm0611 Hbskrs Benim hastane izin veriyorda noluyor girmiyor ki 😏 ama girmesi neler yaşadığımı görmesini isterdim açıkçası
Bsr2222 Benimkide girmek istiyor da hastane alırmı hiç bir bilgim yok ama şaka bi yana girmeleri en güzeli girsinlerde görsünler neler çektiğimizi 🤗
Hbskrs Bsr2222 bu yüzden değil de bana destek olup babası olarak onunda o anı yaşamasını çok istiyorum 😌
Kuzeyegemoms Hbskrs evet canım bazı hastaneler almıyor özel olsa bile. Medicine Hospital gidiyordum kontrole bile babayı almadıkları için MedicalParka geçtim benim suan ki doktorum muayeneye eşimle annemi de alıyo aynı anda, doğumda da eşim girecek
Hafizeplt Hbskrs bi sıkıntı olmazsa girecek eşim bende yanımda olsun istiyorum ilk dünyaya geliş anını görsün bana destek olsun sancı çekerken ve ne kadar acı çektiğimş görsün 😂😂 o da istiyo bskalım inşallah bi sıkıntı olmaz normal doğum yaparım
Sultann1603 Hbskrs bende girmesini istiyorum ama eşim utaniyo ailesinden flan😃 bana diyo işte girerdim ama nerden baksan memleket erzurum kızım millet ne der diyo doğu terörü yani anlicaginz😅
Sultann1603 Hbskrs hahah benimki ilk sorduğumda doğuma girermsin dediğimde niye benmi doğurtcam flan dedi😅 snrada erzurumlu olduğunu bahane ediyo babam ne der ermeni çocuğu içerde ne işin varsa ne dicem diyo😅😅😅
Hbskrs Sultann1603 😂😂 çok güldüm gerçekten ya benim kendi babam böyle düşünür ama eşim böyle değil 😅 kaç haftalıksın bu arada