Elemmm 36+4′üm 4-5 gün önce şiddetli karın ağrısıyla beraber ishal yaşadım. Midem de çok kötüydü. Gece boyu ağrıdan uyuyamadım. Sancı değildi ama karın ağrısıydı ve bebeğim sürekli aynı yerlerde toplanıp taş gibi yapıyordu kendini. Doğum yapacam diye çok korktum ama sabahına bir şeyim kalmamıştı. Hala da doğurmadım ☺️