Bir konuyu çok merak ediyorum ilk hamileligimi 3 aylikken düşükle sonuçlandı şuan yine hamileyim 33 haftamdayım sonlara geldim artik ama düşük yaptığım tecrübeli ve büyük teyzelerin hepsi düşük yapmak doğumdan daha zor diyorlar bunun gerçeklik payı ne kadar o sancilara dayandıysam doğumada dayanabilirmiyim yada doğum sancısı öyle birşey mi bu arada düşük yaparken 2 koca parçayı düşürdükten sonra hiç bir agri sızı kalmadı sanki 5 dakika once sancidan kivranan ben degilmisim gibi , birde normal doğumdan korkmuyorum beni korkutan tek şey kesi ve dikiş 😔