butterfly_ Sevgili anneler bu nasıl bir sıcaktır uyuyamıyorum sürekli terliyorum 31 haftalığız ne zor sıcak ☹️ Sizde durumlar ne?
Ilkayy butterfly_ sen yolun sonuna gelmiş sayılırsın bacım. Ben daha yarısına yeni geldim. Sıcaklar maf edicek 🥺
butterfly_ Ilkayy ya Rabbim hepimize kolaylık versin bu haftalar cidden ağırlaşıyor insan halsizlik çabuk yorulma ve üstüne bu sıcak mahvediyor 🙈
Selver90 Rozerrin yok malesef almaya durumda yok ne yapicam nasıl gecicek bilmiyorum.heryer açık ama gerçekten zerre esinti yok
pikachuu butterfly_ mersin gbi bi sehirde yasiyorum kizlar sicak kelimesi bizim icin cok serin bir kelime 🤣 klimasiz hayat dusunulemez.
Babymoomy butterfly_ her şerde bir hayır vardır ama bu sıcaklar hayrı alamet değil ben geçen sene bu zamanlar gömlek giyebiliyordum şimdi tişört bile terletiyor
Nrd34 butterfly_ 13+5 bana mı sıcak geliyor diyordum ama bugün 3 defa duş aldım ama yetmiyor sanki sıkıntım var gibi. Allah yardımcımız olsun taşıma kolaylığı nasip etsin