Eveet kızlar bende sezaryan ile doğum yaptım pramatüre annesiyim çünkü bebeğim 36+5 de geldi.
Neden böyle oldu bilmiyorum sebebi yok nst kalp atışları ve haraketleri neredeyse yok denecek kadar azdı. Doktorum şüphelendi ve nişanımda bu arada gelmişti. Vakit kaybetmeden alınması gerekiyodu. Nişan geldikten 3 gün sonra doktorum çağırdı ve sezaryan olmaö gerektiğini söyledi epidural oldum. Astımım ve gebelik şekerim de vardı. Ameliyata girerken iğneyi olurken asla acımıyo hiç şüpheniz olmasın minicik havada titreyen bi iğne. Daha sonrasında zaten hiçbir şey hissetmiyorsunuz. Önemli olan ameliyattan sonrası. Ameliyattan sonraki ilk 1 saat titreme tutuyor. Öksürme başlıyor. Resmen canınız çıkıyor titremekten dişlerim kırıldı. (Üzgünüm bunu söylediğim için ) yürümek çok önemli ben ilk yürüdüğümde çıkardım gazımı aynı gecede büyük tuvaletimi yaptım. Tabi çocugum yanımda yoktu yogun bakımdaydı 10 gün kadar yattı solunumdan ce erken doğumdan dolayı ama şuan 27 günlüğüz ve yanımda ❤️🧿. Sorularınız varsa alabilirim ❤️
uzun oldu ne yazdığımıda başta unuttum yzmaktan karmaşık oldu sanki 😂😅