Hazella ben 37+4 haftalığım, çok şükür ödemim yok. Sıcakla bağlantılı olduğunu pek düşünmüyorum, bulunduğum yer 45 derece ve üstü 🤣
Özellikle son haftalar yediklerinize cok dikkat edin, ben 12. Haftadan beri 0 tuz yiyorum, peynir zeytini bile suda bekletiyorum, ev salçası, turşu, ekmek, poğaça vs yemiyorum. Az bile koymuyorum, 0. Gunde min 4 lt su içiyorum, hiç yürüyüş vs yapmıyorum, ayaklarımı hep yukarıda tutmaya dikkat ediyorum.
Bence tuz az bile olsa acayip etkili, bu şekilde yapa yapa doğumuma son 4 gün kaldı 🥰