Merhaba arkadaşlar 29+1 hftlik 3 lü test sonucu yüksek riskli dwon sendromu dedi doktor ve bebeğin karın çevresi küçük kalmış 2 hafta geride 2 ci bebeğim ilki bir sıkıntısı yoktu doğduğunda hiç bir test detaylı ultrason şeker yüklemesi falan da yapmamıştım 3test sonucu yüksek riskli çıkan sonrasında sağlık bebeği doğan oldu mu moralim çok bozuldu bu durumun yaşayan arkadaşlar bilgi verir misiniz lütfen