Esraacf Evet herkese merhaba ; gerçekten bir gün ben de buraya doğumumu yazmayı çok hayal etmiştim. Gelelim şimdi en başta etkilenecek olanlar okumayabilir saygı duyuyorum. Baştan söylüyorum 🤷♀️ Hamileliğimin başından beri kolay olmayan bir süreç yaşadım , gebelik şekeriyle uğraştım bebeğim çok fazla kilo açısından gelişmedi çünkü herşey neredeyse yasaktı ilk 4 ayım kusarak geçti 6 kilo vermiştim … Bu arada bebeğim makat gelişti taa en baştan dönmedi 🤦♀️ Ve mecburi sezeryan olmam gerektiğini söyledi doktorum.38+ 4 e normalde sezeryan günü belirlemiştik ama 37+5 de bi kaç gün geriden olmasına rağmen 18 haziran gecesi suyum geldi aniden ve gece saat 3:30 da doktorumu arayıp bilgilendirme yaptım ve hastaneye geçmem gerektiğini söyledi gittiğimdr nst bile çok bakmadan hemen ameliyata alındım çünkü suyum fazlasıyla gelmiş ve doğumum başlamıştı. Evet kızlar gerçekten o an ağrı sızı hissetmiyorsnuz herşey 10 dk gibi geliyor size ben yarı uyanıktım epidural ile girdim ama bebek doğduktan sonra heycandan olsa kalbim çok hızlı attı ve sonra sakinleştirici ile uyumuşum uyandığımda bebeğim yanımdaydı ama o kadar ağrım vardı ki gözlerimi açamıyordum. Bende çok baş ağrısı yaptı 1 gece kaldım hastanede ilk yürüyüş çok önemli mutlaka kalkıp yürümeye çalışın yoksa sonrası daha zor geçiyor. Ben şahsen herkese allah hayırlı doğumlar nasipte ne varsa onu yaşatsın diyorum ama normal doğum yapabilme şansı olanlar bence bi düşünsünler. Sezeryan sonrası çok zor ben hala yavaş yavaş yürüyorum annemler destek oluyorlar ve bebeğim zayıf doğduğu için bile üzülmüştüm şimdi şükrediyorum sağlıkla geldi dünyaya kilo falan önemli değil inşallah zamanla gelişip büyüyecek🧿 şu an çok şükür yanımda allah herkese hayırlısıyla evlatlarını sağ salim kucağına almayı nasip etsin biraz uzun oldu kusura bakmayın ama sormak istediklerinix varsa cevaplayabilirim. 💐💐
Mehtap23 Esraacf benim ilk gebeliğimde oğlum 3600 kg 52 cm sağlıklı doğdu on gün sonra küveze alındı doktor herşeye hazırlıklı olun dedi . şimdi iyi çok şükür yani kilo boy geçiçi sağlıklı olsunda onlar yerine gelir inş🤲
Esraacf Daphnesmom teşekkür ediyorum 2800 doğdu görseniz minnacık gibi geliyor size ama yine de şükrediyorum sağlığı yerinde kilo hiç önemli değil . Sizlerde dua edin bizler için güZel anneler ..
Esraacf Lamia53 amin inşallah teşekkür ediyorum rabbim evlat isteyen herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏
Konul95 Annem beni gunu gunune 2800 kg, 48 sm dogurmus, kardesimi 3900 kg, 53 sm. Ben kilolu kardesim zayif suan 😄 boyumda 166 , kilonun onemi yok yani demem , sukur saglikli dogmus 🤲🤲🤲