Merhaba kızlar, bugün kan ilacımı yazdırmak için aile hekimine göründüm. Koraspin kullandığımı söyledim aynı zmanda. Bana neden kullanıyorsun düşük riskin mi var ye soru yöneltti. Oysaki bebeğime kan akışım az olduğu için perinatolog tavyesiyle başlamıştkm(doktor tıbbi olarak açıkladı ama anladığım) neyse kan ilacını da günde iki kez kullanıyorum dedim. Ona da bi kulp buldu yemeklerden hemen önce içersem fayda etmez ve sezeryan olmak zorunda kalırmışım falan gibi korkutucu şeyler söyledi(sanki kadın doğumcu da)neyse sorum şu bu koraspin kullanmak riskli bir hamile olduğum anlamına mı geliyor da haberim yok ne zman bırakacağımı felan da sorup aklımı karıştırdı 🤦♀️