31+4 benim kızımda ama 32+4 çıkıyor. Birde zorunlu sezaryen olacağım o yüzden önce olacak. 24 Ağustos ile başladık normal olsaydı son gündü. Doktorum sezeryan olacağım için 14 Ağustos dedi. Sonra bir gittim hafta ileri çıktı kilosu vs de iyi dedi (dün 31+3de 2 kiloydu). Ağustosa gir gün seçelim istediğin gün alırız dedi. 7 Ağustos düğün tarihimiz belki o gün olur diyorum tabii bakicam hala her şey normalse günü seçerim yoksa taşırım az daha minnosumu 😂