Kızlar merhaba bugün yumurtlamamın üzerinden 12 gün geçti. Sabahtan beri lekelenmem vardı ama az önce kanamam biraz fazlalar açık pembe kirmizı olarak degil iç çamaşırıma hiç gelmedi ama peçeteye geliyor. Çatlama filanda gördüm bu ay. Son adet tarihim 14 mayısta. Geç yumurtlama gördüm. Bugun test yaptım bir sey çıkmadı. Sizce bu kanama adetmidir yoksa yerlesmemidir nasıl anlamam gerekiyor. Kasık ağrılarım da var