Kbryyy Kızlar, kollarımın bacaklarımın ve göbeğimin üstünde kısım kısım isilik gibi bir şey çıktı aşırı derece de kaşınıyor önünü alamıyorum. Daha önce başına gelen var mı ?
1Semanur66 Kbryyy Ayni durum bendede var ensemde öyle olmuş saçim çok kaşınıyor sıcaktan sanirim ben çozum bulamadim
Gupssse Kbryyy kesinlikle doktoruna danış ben de isilik dedim sıcaktan fln kaşıntı yi .tahlillerler ugrasiym geçen haftadan beri
Dilekcnkn Kbryyy Benim öyleydi yaa gebeliğimin başlarında normalde egzamam var ama aynı isilik gibiydi doktora gittim iki krem verdi birde bioderma atoderm nemlendirici açıkçası kremleri pek kullanmadım yoğun olarak kolumda vardı nemlendiriciyi sürekli kullandım elimi bir süre deterjana koymadım eldiven kullandım 24 haftaya giriyorum yarın çok şükür artık yok
Eloli Kızlar benim de çenemde var hem de hiç geçmiyor:( dr hametan verdi geçmedi , sıcakta daha azıyor sanki :()
Gupssse Kbryyy cıktı canım geçen hafta sorun yoktu hatta alt ast değerleri ama kaşıntı geçmedi aksine arttı kırmızı küçük noktalar cıktı doktorum da bu sefer testleri tekrarlayıp ayrica safra asidi değerlerine bakti.safra asidi yüksek cıktı sabah gastrolojiye gideceğim bakalm o ne diyecek.yani diyeceğim o ki önemsiz konu değil kesinlikle ben yaşıyorum sıkıntısını kimse yasamasin