ilkgebelik123-_ Ggbl evet aynısını yaşadım zaten adet goruyorsunuz kanama oluyor vücut atıyor kese oluşumu falan olmuyor ama korkmayın hemen kanamadan sonra hamile kalabilirsiniz
ilkgebelik123-_ Ggbl nerden anladınız tüp bebek kimyasal nasıl olabiliyor ki o konuda bilgim yok canım
Ggbl ilkgebelik123-_ 3 gün önce kan testi verildi 30 gibi bi sayı çıktı dünde o sayı düştü 21 oldu doktora göründü doktor da kimyasal bi gebelik dedi