ZeynepKeke Kızlar doktor bugün 31 hAftalık oldugumu söyledi ultraaon cihazında da aynısı gözüküyor fakat bu uygylamada 30 gözüküyor car mı baska böyle olan uygulamada bır sorun var heralde
ZeynepKeke beyzanur06 önde gidiyorda demedi doktor son adet tarihine göre 31 dedi ultrasonda da öyle gözüküyor bende kendimi buraya endekslemisim yok 30 diyorum demek ki uygulamada sıkıntı var ☺️☺️
Ozlem86 Slm kızlar benim son adet tarihim 6 haziran ve kan testi yaptırdım beta hcg 33.92 çıktı dün bu normal mi hamilemiyimdir? Ve yarın doktor için randevu aldım erken mi sizce ultrasonda gözükür mü kese 🤔
beyzanur06 Ozlem86 hamilesin gozun aydn canm bence bekle bir iki hafta sonra git kontrole iki güne bir kan ver saglk ocagnda degerlerni kontrol et 1500 oldugunda kese alttan muayeneyle görünüyor 2000 olunca karnından bakarak görülüyor
Tomurcuk18 Ozlem86 Benimde son adet tarihim 4 haziran, adet günümde kan verdim 27.82 çıktı 2 gün sonra 57.26 çıktı, saglık ocağındaki doktor saglıklı gebelik gibi görünmüyo daha yüksek olması lazımdı dedi. Yarın kendi doktoruma gidicem bakalım ne dicek.
Ozlem86 beyzanur06 teşekkürler beyZanur korkumdan gidemedim doktora bugun 20sinde randevum var bakalım nolacak çok korkuyorum 🙏
beyzanur06 Ozlem86 korkma dua et ne verirse rabbim hayrlsnı versin isteyen bekleyen herkese icindede sana tatdrsn insallah 😇 agır kaldrma kendini yorma stres uzuntuden uzak dur 🙂